divendres, 4 de juny del 2010

La festa sorpresa d'Anna Baquero!!

L'aniversari d'Anna era el dia 5 de Maig, i Paula Andreu, Carla Cazador, Sònia Montoya, Sheila Martinez, Marta Puente, i jo (en el vídeo també va col·laborar Paula Recacha i el càmera va ser Paco Sayas) li vam organitzar una festa sorpresa a Anna Baquero per al dissabte dia 8 de Maig!

El dissabte 1 vam anar Carla, Paula Andreu, Sònia i jo a comprar els regals i la decoració per a la festa.

Primer, la festa s'anava a celebrar en Benicàssim, però anava a ploure així que vam pensar en celebrar-la en casa, però no sabíem en qual de totes. Com que Anna no se l'esperava vam pensar en fer-ho en sa casa, així que Andreu va parlar amb Lidon, la mare d'Anna, i en va deixar celebrar-la allí.

El dia 7 vam anar a la plaça del costat de l’institut i vam gravar un vídeo. Més tard, Andreu i jo vam produir el vídeo, cosa que va costar un munt de fer-ho!

Al dia següent, el dia esperat, Andreu i jo vam anar a comprar el dinar i les begudes. I per la vesprada, mentre que jo estava en el centre de compres amb Anna, la resta de xiques estava en sa casa preparant la festa.

A les huit de la nit, Toni, el nuvi d’Anna, li va cridar per a que anés al portal de s’ha casa per que li estava esperant allí (cosa que era mentida, era una excusa per a que Anna i jo tinguérem que anar a casa Anna). I al arribar Toni no estava, així que li vaig dir a Anna que em deixara pisar en sa casa; i al pujar... us l’imagineu?? Quina cara va posar Anna quan totes van eixir del amagatalls i van cridar SORPRESA!!!

Va ser una nit fabulosa, després de dinar vam anar a Kal-Kat, una discoteca.



1 comentari:

  1. Em creus si et dic que al llegir-lo se m'han ficat els péls de punta?
    Va ser genial, vam estar totes juntes, que aixó es el que importa.
    Vos estime xicueles.

    ResponElimina